aleja St Zjednoczonych 69, 04-028 Warszawa "Grzybki"
Potrzebujesz serwisu?

Ostatnie wpisy na blogu

Zbita klapka baterii w Samsungu, czy stracę gwarancję?

telefon smartfon samsung

Telefony stały się nieodłącznym elementem dnia każdego z nas. Niektórzy używają ich tylko do dzwonienia lub wysyłania smsów, ale są i tacy, dla których smartfon to narzędzie pracy. Nie rozstajemy się z nimi na dłużej niż kilkadziesiąt minut, żeby być w stałym kontakcie ze światem. Jednak wiąże się to niestety z tym, że czasami z pośpiechu telefon wypada nam z rąk. I jeśli nie ucierpi szybka to klapka baterii. Jak sobie z tym poradzić? Czy wymiana klapki w telefonie np. Samsungu spowoduje, że stracisz gwarancję? Odpowiedź na te pytania znajdziesz poniżej.

Gwarancja – jakie uszkodzenia obejmuje?

Gwarancja telefonu to swojego rodzaju ochrona, dzięki której czujemy się bezpieczniej podczas codziennego korzystania z naszego przenośnego urządzenia do komunikacji ze światem. I mimo tego, że gwarancja obejmuje sporo usterek, które mogą wystąpić podczas korzystania z telefonu, warto przyjrzeć się uważnie tej liście. Dzięki temu nie będziesz zdziwiony, kiedy zaniesiesz uszkodzony telefon do serwisu i nie zostanie on naprawiony na gwarancji. Niema jednego uniwersalnego wzorca gwarancji, ponieważ są one ustalane indywidualnie do konkretnego modelu telefonu. Jednak w większości przypadków gwarancja obejmuje naprawę problemów elektronicznych lub nieprawidłowej pracy modułów, które są w telefonie.

Czego nie obejmuje gwarancja telefonu?

W karcie gwarancyjnej, która jest dołączana do nowego urządzenia znajduje się opis uszkodzeń, które nie są objęte gwarancją. Jest to istotny element, na który warto zwrócić szczególną uwagę. Zgłaszając się do serwisu na naprawę, nie można liczyć na to, że serwisant wykona ją w ramach gwarancji, jeśli nie ma w niej takiego zapisu. Do najczęstszych przyczyn wyłączenia gwaranta z odpowiedzialności należą:

  • Dokonywanie napraw przez osobę lub podmiot do tego nieupoważniony
  • Kontakt telefonu z cieczą lub wilgocią
  • Uszkodzenia mechaniczne, na przykład powstałe w wyniku upadku lub uderzenia

Jak widzisz, wszelkie uszkodzenia mechaniczne, które nie wynikają z nieprawidłowego działania telefonu – nie podlegają gwarancji. Nie jest to jednoznaczne z tym, że nie mogą zostać naprawione. Wszystko zależy od serwisu, do którego się udasz i od usterki, z którą przyjdziesz. Tutaj wkracza indywidualne rozpatrzenie sprawy. W związku z tym, że na rynku jest dostępnych wiele firm, produkujących telefony. A w ofercie każdej z nich można znaleźć niezliczone modele telefonów – nie da się ogólnie stwierdzić, że konkretna usterka z pewnością zostanie naprawiona. Czasami bywa tak, że konkretne zniszczenie jest tak poważne, że mogłoby kosztować fortunę. A czasem jest tak niewielkie, że lepiej z nim funkcjonować, bo rozpoczęcie naprawy mogłoby pociągnąć za sobą o wiele poważniejsze konsekwencje.

Czy stracisz gwarancję, jeśli zbiłeś klapkę baterii w Samsungu?

Zarówno wymiana szybki w Samsung, jak i wymiana klapki baterii to zadania dla profesjonalisty. Jeśli przytrafi Ci się taki nieszczęśliwy wypadek, warto udać się do sprawdzonego serwisu GSM w Warszawie. Dzięki temu szybko odzyskasz w pełni sprawny telefon, który posłuży Ci przez kolejne lata.

Naprawa telefonu w serwisie pogwarancyjnym wcale nie oznacza, że twój telefon straci wodoszczelność lub gwarancję. Dobry serwis gsm telefonów marki Samsung korzysta z oryginalnych części producenta dlatego klapka baterii w Samsungu wyposażona jest w oryginalną uszczelkę, która „zamknie” szczelnie twój telefon.

W przypadku zbitej klapki baterii w Samsungu musisz się liczyć z tym, że usługa jej naprawy wiąże się autoryzowanym punkcie z utratą twoich danych. Jeżeli chcesz skorzystać z pogwarancyjnego serwisu GSM wystarczy zaznaczyć, że prosisz o zachowanie danych i oryginalną klapkę.